Інтегрований урок як специфічна форма організації навчання в умовах НУШ

Автор Diana Shamrai. Опубліковано в Батькам, Новини Департаменту, НУШ Нова українська школа

З метою вироблення позитивної мотивації діяльності педагогів з вивчення та впровадження технологій компетентнісного навчання  та  ознайомлення з досвідом проведення інтегрованих уроків 31 січня 2019 року на базі Вільненської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів відбувся майстер-клас  вчителів початкових класів «», де вчителі  школи  провели  показові уроки з предметів.

Урок «Я досліджую світ»  у  1 класі  з теми «Моя родина» (вчитель Мироненко Тамара Олександрівна),  розпочався  ранковим колом, де учні привітали один одного, визначили настрій, обмінялися інформацією дня. Щоб зацікавити школярів і визначити тему, заняття розпочалося із загадки, а потім вчитель ознайомила їх з девізом та повторила правила уроку. Тамара Олександрівна запросила здобувачів освіти до творчої лабораторії, де за допомогою  «шести цеглинок» вони складали слова, ділили їх на склади. Цікаво було учням зайняти «Крісло автора», щоб розповісти  про свої родини, продекламувати вірші. Заключним етапом уроку стала пісня про  родину.

Урок математика у 2 класі  з теми «Порядок дій у виразах. Правила знаходження невідомих»  провела Гладко Марина Павлівна.  Вчитель показала інтегрований урок математика-природознавство. Сучасне життя неможливе без ІКТ, тому  другокласники за допомогою комп’ютерів, що є в класі проводили тести, а найсильніші працювали самостійно, використовуючи презентацію вчителя.

Протягом уроку діти  розв’язували приклади, задачі, де помічником була презентація вчителя  від лісових звірів із завданнями.

Виховний захід  «Рідна мова – душа народу»  з   3 класом  провела  учитель Ковач Віра Іванівна. Школярі разом з вчителям створювали книгу про рідну мову. Діти збирали прислів’я, загадки вірші, робили до них ілюстрації.

Педагоги  поділилися досвідом роботи, показавши  свій професіоналізм, знання сучасних методик  та технологій, дали самоаналіз  проведеного уроку та заходу.

Засідання вчителів початкових класів розпочали з правил,  які сприятимуть ефективній і комфортній роботі кожного.

Ідея інтегрованого навчання актуальна, оскільки з її успішною методичною реалізацією передбачається досягнення мети якісної освіти.  Тому керівник районного методичного об’єднання Волошина Світлана Вікторівна виступила з презентацією  «Інтеграція навчального процесу як чинник розвитку   пізнавальної активності учнів», де розкрила значущість проблеми інтеграції та переваги інтегрованого навчання,  зупинилась на структурі інтегрованого уроку та алгоритмі оцінювання діяльності учнів на уроці.

Інтерактивна вправа «Мозкова атака» допомогла  з’ясувати відомості вчителів про компетентність, компетенцію, компетентнісний підхід до навчання.

Тему для дискусії  підказала вправа «Конверт проблем»,  де вчителі  записали  проблеми, з якими зіткнулися при підготовці до уроку, а присутні допомогли своїми порадами.  Щоб отримати коротку інформацію від груп про враження від проведеного заняття  було проведено вправу «Телеграма».

Не претендуючи на повне вирішення поставленої проблеми, вчителі намагалися за допомогою теоретичного матеріалу ознайомитись з актуальністю, ідеєю та проблемами інтеграції навчального процесу та компетентнісного навчання.

Методист КУ «Нижньосірогозький районний       методичний кабінет» Білецька Людмила Вікторівна

Trackback from your site.

Leave a comment

  • Icon 01

  • Icon 01

  • Icon 01

  • Icon 01

  • Icon 01

  • Icon 01

  • Icon 01

  • Icon 01