На допомогу педагогам
Чого краще не казати батькам дітей з розладами аутичного спектру.
16 не коректних коментарів, від яких втомилися батьки таких дітей
Організація інклюзивного простору в школі: що має зробити директор
Особливості організації командної роботи в інклюзивних класах
Асистент учителя в інклюзивному класі (посібник)
Темна сенсорна кімната – робота з підсвідомістю
НОП (безбар’єрність). Методичні рекомендації Мінрегіонбуд України
Як створити «сенсорний куток» для дітей з розладами аутичного спектру
Основні принципи, переваги та нюанси застосування універсального дизайну
Ресурсна кімната. Облаштування зон ресурсної кімнати. Чим наповнити ігрову зону
Зміни до Правил проведення ЗНО для осіб із порушеннями зору
Як облаштовувати Новий освітній простір – три посібники
Програма корекційно-відновлювальної та розвиткової роботи з гіперактивними дітьми 5-10 років
Навчаємо дітей з аутизмом в школі: відповіді на питання, які часто задаються
-
Діти з порушенням слуху
-
Діти з порушенням мовлення
-
Діти з порушенням інтелекту
-
Діти з затримкою психічного розвитку
-
Діти з порушенням опорно-рухового апарату
-
Діти з порушенням зору
-
Посадові обов’язки асистента вчителя
-
Обов’язки вчителя та асистента (таблиця)
- Яку документацію варто вести асистенту вчителя в інклюзивному класі
- Корекційно-розвивальна спрямованість реалізації компетентнісного підходу в змісті освіти дітей з розумовою відсталістю, 2016 р.
- Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів з порушеннями інтелектуального розвитку
- Нумикон как эффективный метод обучения детей с синдромом Дауна математике
- Корекція мовленнєвих порушень у дітей з дитячими церебральним паралічем
- Надбавка за роботу в інклюзивному класі
- Інтерв’ю з генеральним директором директорату інклюзивної та позашкільної освіти МОН Валентиною Хіврич (частина 1)
- Інтерв’ю з генеральним директором директорату інклюзивної та позашкільної освіти МОН Валентиною Хіврич (частина 2)
- Ресурсна кімната - крок для пізнання себе і гармонізації свого «я»
- Як працювати з гіперактивними учнями?